Coronavirus (COVID-19) Veel gestelde vragen

Datum: 30 Maart 2020 – 09:30 - nog steeds geldig op 7 april 2020

We houden de ontwikkelingen rondom het Coronavirus nauwlettend in de gaten. De gezondheid en veiligheid van onze klanten heeft onze prioriteit. Begrijpelijkerwijs ontvangen wij momenteel veel vragen. Toch doen wij een dringend beroep op u om op dit moment geen contact op te nemen met onze reserveringsafdeling. Dit geeft ons de mogelijkheid om contact op te nemen met klanten op volgorde van aankomstdatum. Wij bedanken u voor uw geduld en begrip. Hieronder kunt u antwoorden vinden op de meest gestelde vragen op dit moment.

In verband met de huidige situatie hebben wij besloten alle vertrekken t/m 13 mei 2020 te annuleren. Indien wij op dit moment al weten dat een bestemming op een latere vertrekdatum niet open zal zijn, zullen wij ook deze vertrekken annuleren.

Corona Voucher
Wordt uw Go4Camp vakantie door ons geannuleerd als gevolg van het Corona virus, dan ontvangt u van ons een voucher ter waarde van de reeds gedane betaling. Deze voucher kunt u gebruiken voor de betaling van een reis met een latere vertrekdatum. De voucher is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte en kan worden gebruikt voor alle reizen uit het Roan Campingvakanties en Go4camp aanbod.

U kunt dus binnen 1 jaar na uitgifte een volgende vakantie vastleggen en uw voucher inwisselen. De aankomstdatum dient in 2020 of 2021 te vallen. Ontvangt de voucher op 1 april, dan heeft u tot 1 april 2021 de tijd om een nieuwe vakantie te boeken met aankomst in het jaar 2020 of 2021. 

Wij nemen binnen twee weken contact met u op over de wijze waarop de voucher ter beschikking wordt gesteld. U hoeft hierover dus géén contact met ons op te nemen.

Waar kan ik de laatste stand van zaken bekijken met betrekking tot het afgegeven reisadvies voor een bepaalde bestemming?
Wij adviseren u om de website van Buitenlandse Zaken in de gaten te houden:
Nederland: https://www.nederlandwereldwij... 
België: https://diplomatie.belgium.be/..

Vertrekken vanaf 14 mei en later
Voor deze boekingen gaan we, op basis van de informatie die we nu hebben, ervan uit dat uw reis doorgaat. Dit is uiteraard afhankelijk van de actuele situatie op dat moment. Heeft u twijfels over uw reis? Dan kunt gebruik maken van onze omboekregeling. Wilt u uw reis annuleren? Dan gelden hiervoor de reguliere annuleringvoorwaarden.

Kan ik mijn geboekte vakantie met Go4Camp omboeken?
U kunt uw vakantie altijd omboeken naar een andere bestemming binnen ons aanbod. De eventuele meerkosten dient u zelf te betalen. Verder zijn de normale voorwaarden met betrekking tot het wijzigen van uw reis van toepassing. Kijk op de website naar de beschikbare mogelijkheden. Als u een andere bestemming heeft uitgezocht neemt u dan contact op met onze reserveringsafdeling om uw vakantie aan te passen. U kunt zelf online uw bestemming niet wijzigen.

Ik wil niet meer op vakantie. Kan ik mijn vakantie vanwege het Coronavirus annuleren?
Wilt u zelf annuleren dan dient u conform onze reisvoorwaarden, de annuleringskosten te betalen die op het moment van annuleren van toepassing zijn.

Restituties niet mogelijk
We begrijpen heel goed dat u misschien een voorkeur heeft voor teruggave van de betaalde reissom. De omstandigheden zijn echter zo uitzonderlijk, dat wij voor een uitzonderlijke oplossing hebben gekozen. Branchevereniging ANVR ondersteunt deze oplossing. Het SGR staat garant voor het uitgegeven voucher.

Dekt mijn annuleringsverzekering de kosten als ik annuleer?
U kunt contact opnemen met uw annuleringsverzekering met betrekking tot vragen over het annuleren in verband met het Coronavirus. De voorwaarden hiervoor verschillen per verzekering.

Dekt het Calamiteitenfonds de financiële gevolgen van het Corona-virus?
Nee, het Calamiteitenfonds dekt geen kosten die veroorzaakt worden door ziektes.



©2014 Copyright Go4Camp - Altenaweg 20E - 5145 PC Waalwijk (NL) - Tel: +32 (0)3 301 0810
Sitemap